Brandul Astratex: Cum se desfășoară dezvoltarea lenjeriei noastre?

Brandul Astratex: Cum se desfășoară dezvoltarea lenjeriei noastre?

10 octombrie 2024
Despre lenjeria intimăDe la Astratex

Nikola Herčíková

Redactor-șef

Astratex oferă produse de la producători străini celebri, dar și de la mărci cehe mai mici. Cu toate acestea, din ce în ce mai multe produse sunt marca Astratex, acestea fiind create sub îndrumarea specialiștilor noștri.

Crearea unui sutien pe care mii de femei îl vor iubi nu este ceva ușor, ci un proces dificil, care poate dura până la un an. Specialiștii noștri urmăresc constant ultimele tendințe, au o privire de ansamblu asupra pieței de lenjerie și, în același timp, urmăresc vânzările. Astfel, pregătesc colecții pentru sezoanele următoare. Feedback-ul clientelor noastre este esențial pentru ei, datorită acestuia pot reflecta dorințele și nevoile femeilor în lenjeria de corp. După ce departamentul de vânzări comunică ce fel de lenjerie le place femeilor să cumpere, urmează crearea designului concret și dezvoltarea produsului, care se ajustează constant până la perfecțiune. Acordăm atenție și micilor detalii, fie că este vorba de sutien, costum de baie sau cămașă de noapte. În plus, specialistele din cadrul departamentului de vânzări testează lenjeria direct pe propriul corp, pentru a se asigura că va fi cât mai confortabilă.

La fel de importantă este și alegerea materialelor, care trebuie să fie de bună calitate pentru a fi confortabile, dar în același timp plăcute la vedere, pentru a spori aspectul general al produsului final. „Trebuie să atingem și să testăm fizic toate materialele pentru a le verifica calitatea și pentru a vedea dacă se vor înțelege cu croiala intenționată. Alegem cu mare atenție, motiv pentru care contactăm de obicei câțiva furnizori de încredere”, spune Markéta Pášová, Development Manager.

Întregul birou probează

Când sunt conveniți parametrii și este selectat materialul, designul merge la furnizor, care confecționează primele mostre de produs. Acestea trec apoi printr-un test strict, în cadrul căruia nu se verifică doar designul și toate procesele tehnologice, ci și modul în care se potrivește produsul. De asemenea, se verifică și cum se comportă materialul după spălare și dacă produsul respectă standardele stricte Astratex. Și până nu este totul absolut perfect, comentăm și vrem ca furnizorul să respecte toate cerințele noastre.

Nu există timp pentru compromis în această etapă. Orice compromis din partea experților noștri va fi resimțit de cliente în produsul final. În timpul dezvoltării, ideea este ca fiecare piesă să fie perfectă, iar dacă în faza de analiză există loc pentru a îmbunătăți modelul dat cu un element funcțional sau de design, acesta este întotdeauna pus în practică. După comandă, produsele finale ajung în depozitul din Náchod. De acolo, colegii trimit mai multe piese la Praga pentru a fi fotografiate pe model. Fotografiile sunt completate cu o descriere text, astfel încât clienții să aibă cea mai bună idee posibilă despre ceea ce cumpără. „Când totul este gata, verificăm pentru ultima oară prezentarea produsului, iar dacă totul este în regulă, lansăm produsul online”, explică Markéta. „Și apoi urmărim îndeaproape interesul clientelor”, adaugă zâmbind. ​

Avem planuri mari cu brandul nostru

Brandul Astratex include în prezent sutiene, dintre care unele sunt bestselleruri de lungă durată, chiloți, portjartiere, costume de baie și pijamale pentru doamne și domni. Iar brandul va continua să se dezvolte în alte categorii. Fiecare nouă adăugare necesită luni de muncă, dar datorită controlului riguros al fiecărui pas, știm 100% că vom reuși.

Markéta Pášová

Development Manager

Marketa lucrează în industria modei de peste 20 de ani. A acumulat experiență de mulți ani la compania Blažek, unde a fost responsabilă de achiziții de materiale și de dezvoltarea și achiziția de accesorii. Markéta s-a alăturat inițial echipei Astratex ca specialist achiziții de lenjerie de damă, dar curând s-a mutat în echipa Private Label. În această echipă, combină comunicarea cu furnizorii, lucrul cu cifre și tabele, precum și creativitatea, de care este nevoie atunci când se creează colecții și produse noi.